Afbestillingsregler for Den Rustikke

 

Følgende regler er gældende såfremt andet ikke er aftalt.

 

Reglerne er lavet ud fra Danmarks Restauranter og Cafeer’s standardregler for selskabsarrangementer, kurser og konferencer.

 

SELSKABSARRANGEMENTER

 

Afbestilling af selskabsarrangementer på over 30 personer skal ske skriftligt per email eller brev inden en uge før afholdelse, for selskabsarrangementer på mellem 13-29 personer dog kun en uge.

 

Ved afbestilling af hele arrangementet eller ved reduktion på mere end 10% i antal bestilte kuverter efter ovennævnte tidspunkt, men dog inden 6 døgn før arrangementets afholdelse, kan Den Rustikke kræve en godtgørelse, der svarer til 50% af prisen for de bestilte kuverter, ved reduktion i antal dog for det afbestilte antal udover 10%.

 

Ved afbestilling senere end 6 døgn før afholdelse af arrangementet kan Den Rustikke kræve en godtgørelse, der svarer til 75% af samtlige ydelser.

 

For selskaber på 12 personer eller derunder kan selskabet aflyses indtil 24 timer før afholdelse.

 

Ved senere afbestilling kan Den Rustikke kræve en godtgørelse, der svarer til 50% af prisen for de bestilte kuverter, ved reduktion i antal dog for det afbestilte antal udover 10%.

 

Ved no show betales fuld pris for hele arrangementet.

 

Hvis kuvertprisen ikke er aftalt på forhånd, takserer Den Rustikke en kuvert til at bestå af en menu til 185 kroner og drikkevarer til 100 kroner.

 

FORCE MAJEURE

 

Strejke, lock-out, ildløs, begrænsninger i leverancer eller andre ekstraordinære forhold og foranstaltninger, der ligger uden for parternes kontrol (force-majeure), berettiger til afbestilling eller aflysning uden erstatningspligt.

 

Betalingsbetingelserne er netto kontant 8 dage, medmindre andet er beskrevet på bekræftelsen.

 

Den Rustikke - Mejlgade 20 - Århus C - 86120095 - kontakt@denrustikke.dk
Åbningstider: frokost fra kl. 11.30-15 og aften fra kl. 17-21.30

Regningen i restauranten kan deles i to.
Skal regningen splittes yderligere, henviser vi til Mobilepay selskabet imellem.